FAQ - często zadawane pytania

1) Czy muszę być zarejestrowany, aby dokonać zakupu?

Tak, musisz się zarejestrować tutaj. Rejestracja zostanie zatwierdzona tylko dla podmiotów, które posiadają aktywne I.D. Rejestracja do niczego nie zobowiązuje.

2. Czego potrzebuję, aby zacząć kupować hurtowo?

Zakupy można rozpocząć po zatwierdzeniu rejestracji przez dział handlowy. Warunkiem udanej rejestracji jest posiadanie numeru ID oraz poprawne wypełnienie wszystkich wymaganych informacji.


3. Jak mogę się zarejestrować?
W tym miejscu należy podać wszystkie informacje, zwłaszcza numer identyfikacyjny. Adres rozliczeniowy oraz nazwa podmiotu muszą być zgodne z danymi podanymi w systemie ARES. Twoja rejestracja zostanie następnie sprawdzona przez dział sprzedaży. Jeśli wszystko jest wypełnione poprawnie, Twoja rejestracja zostanie zatwierdzona. Po zatwierdzeniu rejestracji zostanie wysłana wiadomość e-mail. Dopiero wtedy możesz złożyć swoje pierwsze zamówienie. Na jeden numer identyfikacyjny można dokonać tylko jednej rejestracji.


4. Co mam zrobić, jeśli nie mogę się zarejestrować?
Sprawdź poprawność wprowadzonych danych, popraw ewentualne błędy. Jeżeli nadal masz problemy, skontaktuj się z nami pod adresem info@carero.cz lub pod numerem +48 223 070 868.


5. Co można uzyskać poprzez rejestrację?
Stajesz się naszym partnerem biznesowym i możesz zacząć kupować nasze towary, zobaczyć ceny hurtowe, uzyskać dodatkowe rabaty od obrotu, śledzić wydarzenia marketingowe i nowe produkty. Zapewnimy Ci dostęp do źródeł danych w celu wdrożenia danych produktowych w Twoim sklepie internetowym.


6. Kiedy mogę zacząć zakupy?
Zakupy można rozpocząć po zatwierdzeniu rejestracji przez dział handlowy. Po zatwierdzeniu rejestracji zostanie wysłana wiadomość e-mail. Między rejestracją a zatwierdzeniem może upłynąć pewien czas. Dopiero wtedy można przystąpić do zakupów.


7. Gdzie mogę zobaczyć ceny hurtowe?
Po zatwierdzeniu rejestracji i pomyślnym zalogowaniu się, zobaczysz podstawowe ceny hurtowe (z VAT i bez VAT) oraz swoją cenę zakupu dla każdego produktu.


8. Jak mogę się zalogować?
W prawym górnym rogu strony znajduje się przycisk . W tym miejscu należy wprowadzić swój login i hasło.

9. Jak mogę zmienić swoje hasło, adres lub e-mail?
Swoje dane można zmienić na koncie w zakładce Mój przegląd. Przewiń na dół strony i kliknij na zakładkę Moje ustawienia Dane podstawowe.
Aby zmienić adres dostawy, wystarczy wypełnić formularz i zapisać.
Aby zmienić siedzibę firmy, adres zamawiania lub adres rozliczeniowy należy wypełnić formularz i wysłać go pocztą elektroniczną. Po zatwierdzeniu przez dział handlowy, adres zostanie zmieniony.
W Informacjach podstawowych możesz również zmienić swoje hasło lub e-mail lub wypisać się z marketingowej listy mailingowej.


10. Co zrobić, jeżeli zapomnę hasło?
W oknie logowania znajduje się przycisk "nie pamiętam hasła". Nastąpi przekierowanie na stronę, na której należy wprowadzić swoją nazwę użytkownika. Po podaniu nazwy użytkownika, na adres e-mail podany podczas rejestracji, wyślemy instrukcję resetowania hasła.


11. Jak chronione są dane osobowe, które wprowadzam do systemu?
Przetwarzanie podanych danych odbywa się zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa o ochronie danych osobowych. CARERO gromadzi podane przez Ciebie dane w celu świadczenia usług, sprzedaży produktów oraz w celach marketingowych.


12. Jakie są opcje płatności?
Wyboru opcji płatności należy dokonać przed realizacją każdego zamówienia. Można wybrać spośród następujących opcji:
Przelewem bieżącym na konto
Gotówką za pobraniem przy odbiorze towaru
Gotówką przy osobistym odbiorze towaru w siedzibie firmy
Na fakturę - z tej opcji można skorzystać tylko po wcześniejszej akceptacji przez dział handlowy.
Kredyt przedpłacony - po uzgodnieniu z działem handlowym zostanie wystawiona faktura na ustaloną wcześniej kwotę, po zapłaceniu pojawi się ona jako kredyt. Płatności za zamówienia będą następnie odliczane od tego kredytu. Aktualne saldo kredytowe można zobaczyć w Noty kredytowe w swoim profilu. W przypadku tej metody płatności otrzymasz dodatkowy 1% rabatu na zakupy. W sprawie szczegółowych warunków prosimy o kontakt z działem sprzedaży.


13. Jakie są opcje transportu?
Możesz wybrać transport GLS lub odebrać osobiście w siedzibie firmy w Jabłonkowie.


14. Czy mogę otrzymać dane w postaci kanału xml dla mojego sklepu internetowego?
Oferujemy możliwość synchronizacji danych poprzez kanał xml naszego sklepu.
Po zalogowaniu się, w swoim profilu zobaczysz sekcję Kanały XML. Tutaj znajdziesz linki do wszystkich dostępnych kanałów (podstawowe, magazynowe, zoptymalizowane dla sklepu internetowego Rychle lub Shoptet). Znajdziesz tam również szczegółowe informacje na temat pracy z kanałem.

15. Co zrobić, jeśli mam problem z implementacją kanału xml?
Zapoznaj się ze szczegółowymi informacjami w zakładce Kanały XML w swoim profilu.
Jeżeli nadal masz problemy, skontaktuj się z nami pod adresem info@carero.pl lub pod numerem +48 223 070 868


16. Skąd mam wiedzieć, że moje zamówienie zostało wysłane?
Po zalogowaniu się, w swoim profilu zobaczysz sekcję Zamówienia. Tutaj możesz śledzić status przetwarzania i inne szczegóły zamówienia. Tutaj możesz również znaleźć historię swoich zamówień.
Aby śledzić konkretną paczkę, użyj opcji Przesyłki (paczki).


17. Kiedy zamówiony towar zostanie dostarczony?
Jeśli towar jest na stanie:
- jeśli zamówienie zostanie złożone do godziny 11 w dni robocze, zostanie wysłane tego samego dnia
- jeśli zamówienie zostanie złożone w dni robocze po godzinie 11, zostanie wysłane następnego dnia roboczego
- jeśli zamówienie zostanie złożone w dzień wolny od pracy, zostanie wysłane następnego dnia roboczego
- jeśli wybierzesz formę płatności przelewem, to towar wyślemy po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie, zgodnie z powyższymi zasadami
Dostawa zależy od wybranego przewoźnika, zazwyczaj jest to następny dzień roboczy po wysłaniu.

Jeśli produktu nie ma w magazynie, to przewidywany termin dostawy można znaleźć w szczegółach produktu w naszym sklepie internetowym. Data ta jest orientacyjna i może ulec zmianie.

Możesz śledzić aktualny status swoich zamówień i paczek, logując się do swojego profilu w serwisie Zamówienia oraz Przesyłki (paczki).
Jeśli w zamówieniu masz jednocześnie towary w magazynie i towary na zamówienie, możesz dodać notatkę do zamówienia lub umówić szczegóły pod numerem +48 223 070 868 możesz uzgodnić, czy chcesz wysłać zamówienie w wielu przesyłkach lub poczekać, aż wszystko będzie gotowe do wysyłki.


18. Czy mogę wprowadzić dodatkową zmianę do mojego zamówienia?
Zmiana jest możliwa tylko wtedy, gdy zamówienie nie jest jeszcze w pełni przetworzone lub wysłane. Prosimy o jak najszybszy kontakt z działem rozliczeń pod adresem +48 223 070 868 w celu sprawdzenia możliwości w przypadku błędu w zamówieniu.


19. Czy istnieje możliwość zakupu na fakturę?
Opcja zakupu na fakturę musi być najpierw uzgodniona z działem handlowym. Wyślij wiadomość na adres info@carero.pl lub skontaktuj się z nami pod numerem telefonicznym + 48 223 070 868


20. Jakie zniżki mogę uzyskać?
Udzielamy rabatów na obroty kwartalne. Możliwe jest również uzyskanie rabatów ilościowych lub indywidualnych po uzgodnieniu z działem handlowym. Kwoty rabatów i szczegółowe informacje znajdują się tutaj.


21. Jaka jest gwarancja na towar?
Na wszystkie towary udzielamy standardowej gwarancji zgodnie z przepisami prawa.


22. Co mogę zrobić, jeśli chcę zwrócić przedmiot?

Dokładne zasady zwrotu można znaleźć TUTAJ.

23. Jak mogę zareklamować towar?
Towar może być reklamowany głównie z powodu wad fabrycznych. Reklamacje, w tym usunięcie wad, załatwiane są zazwyczaj w ciągu 30 dni od daty zgłoszenia reklamacji. Przed wysłaniem reklamacji najlepiej skontaktować się z nami za pośrednictwem poczty elektronicznej info@carero.pl lub telefonicznie + 48 223 707 868 wraz z dokładnym opisem wad.
Do towaru należy zawsze dołączyć protokół reklamacyjny zawierający nazwę i numer towaru oraz opis wady. Więcej szczegółowych informacji można znaleźć tutaj.


24. Czy mogę samodzielnie usunąć swoje konto?
Niestety, nie możesz samodzielnie usunąć swojego konta. Jeśli nie chcesz już mieć konta w naszej hurtowni, wyślij nam pisemną prośbę z adresu e-mail użytego do rejestracji na adres info@carero.pl lub listownie na adres firmy z podpisem osoby zarejestrowanej.


25. Co oznaczają różne stany dla produktów?
Status na magazynie oznacza, że posiadamy dany towar na magazynie i możemy go wysłać do Ciebie natychmiast po złożeniu zamówienia.
Status na zamówienie oznacza, że możesz zakupić towar, towar zostanie wysłany do Ciebie zgodnie z przybliżonym czasem dostawy, który jest podany bezpośrednio w szczegółach produktu (np. czas dostawy 3 dni).
Status oczekujemy oznacza, że towar nie może być jeszcze zamówiony, ale spodziewamy się, że będzie dostępny w magazynie w najbliższym czasie (termin ten ma charakter informacyjny i może ulec zmianie).


27. Dlaczego faktura nie została dołączona do towaru?
Faktura przyjdzie w dniu realizacji zamówienia (o godz. 18.00) na Twój e-mail, a także znajdziesz ją w swoim profilu w sekcji Faktury.