Reklamacje
Towar może być reklamowany głównie z powodu wad fabrycznych. Reklamacje, w tym usunięcie wad, załatwiane są zazwyczaj w ciągu 30 dni od daty zgłoszenia reklamacji. Przed wysłaniem reklamacji najlepiej skontaktować się z nami drogą mailową info@carero.pl lub telefonicznie pod numerem +48 223 070 868 z dokładnym opisem wad. Jeśli to możliwe, prosimy jednocześnie o przesłanie zdjęć usterki drogą mailową.
Prosimy również o wypełnienie Protokołu Reklamacyjnego, który wyślesz wraz z towarem. Możesz użyć własnego formularza reklamacyjnego lub jest on dostępny tutaj. Pobierz TUTAJ.
Prosimy o przesłanie reklamowanego towaru na poniższy adres. Koszt przesłania reklamowanego towaru ponosi kupujący. Koszty zwrotu towaru po reklamacji pokrywamy my.
Dla reklamowanego towaru musi istnieć pisemna informacja (protokół reklamacyjny) zawierająca informacje o reklamowanym towarze. Jeżeli roszczenie dotrze bez pisemnej informacji, nie zostanie ono rozpatrzone w terminie. Zawsze konieczne jest dostarczenie tego dokumentu wraz z towarem, abyśmy mogli niezwłocznie rozstrzygnąć reklamację.
Oferujemy również usługę odbioru reklamowanego towaru. Za odbiór pobierana jest opłata w wysokości 10 zł. Osoby zainteresowane odbiorem reklamacji prosimy o kontakt pod adresem info@carero.pl. Można również odebrać towar bezpośrednio u klienta, wystarczy w mailu podać datę odbioru, adres klienta i kontakt telefoniczny.
Wszystkie przesyłki, które odbieramy od klienta muszą być odpowiednio zapakowane i muszą mieć maksymalne parametry wymagane przez GLS.
Prawo do powołania się na gwarancję wygasa w następujących przypadkach:
1. Uszkodzenie towaru w transporcie (takie uszkodzenie musi być rozwiązane z przewoźnikiem w momencie odbioru).
Podkreślamy, że w przypadku mechanicznego uszkodzenia dostarczonego towaru (najwyraźniej spowodowanego transportem), należy reklamować towar w ciągu 2 dni roboczych od transportu. Uszkodzenia te nie są objęte gwarancją producenta i należy je reklamować u przewoźnika. Dotyczy to w szczególności mebli i towarów z tworzyw sztucznych (np. wiader, wanien, wózków dla lalek, zjeżdżalni itp.) Dlatego też zdecydowanie zalecamy przeprowadzenie kontroli NATYCHMIAST po dostawie. W przypadku wykrycia wady prosimy o niezwłoczny kontakt (najpóźniej w ciągu 2 dni roboczych od dostawy). Późniejsze roszczenia nie będą brane pod uwagę!
Prosimy o zrobienie zdjęcia uszkodzonego opakowania (pudełka, towaru), opisanie go i przesłanie do nas na adres info@carero.pl. Przekażemy Twoją reklamację danemu przewoźnikowi w celu jej rozwiązania i skontaktujemy się z Tobą w sprawie dalszych opcji po otrzymaniu informacji zwrotnej od przewoźnika.
2. Naruszenie plomb ochronnych i naklejek, jeśli znajdują się na produkcie.
3. Nieprofesjonalna obsługa.
4. Towar został uszkodzony przez żywioły.
5. Jeżeli towar został zgłoszony do reklamacji z opóźnieniem, tzn. produkt lub towar był używany nawet po wykryciu wady - prawo do reklamacji wygasa.
Dane kontaktowe do wysyłki reklamowanego towaru:
CARERO s.r.o.
Jablunkov 994
739 91 Jablunkov, Czechy